Őszinték leszünk: elsősorban jogszabályi megfelelést a nem a Pmt. (a Pénzmosás elleni 2017. évi LIII. törvény) hatálya alá tartozó jogi személyek számára, hiszen nem valószínű, hogy sok kivizsgálásra lesz szükségük.
Ennek ellenére mégis szükségük van egy ilyen jellegű szolgáltatásra, mivel annak a hiányában bírságolhatóvá válhatnak. Ráadásul ebben a méretben már könnyen előfordulhat, hogy érdemi bejelentés érkezik, aminek a megfelelő kivizsgálása elsősorban az Önök érdeke.
Ezért fontos az, hogy ilyenkor legyen arra lehetőségük, hogy szakemberek segítségével vizsgálják ki a bejelentéseket annak az érdekében, hogy elkerülhetővé váljanak a sokkal nagyobb problémák, mint például a hatósági vagy a bírósági útra terelés esetei.
Az előfizetés idején folyamatosan nyomon követjük a jogszabályok és a gyakorlat változását, módosulását és ezekről értesítést küldünk.
Ebben a vállalkozói körben csekély az esély arra, hogy ennél több kivizsgálásra legyen szükség. Éppen ezért alakítottuk ki úgy ezt az előfizetést, hogy három kivizsgálásra azért lehetőség legyen. Amennyiben viszont a három kivizsgálás mégis megvalósul egy éven belül, úgy a szerződés megszűnik, és ahelyett újat kell majd megkötni. Amennyiben nem fordul elő kivizsgálás az adott naptári évben, úgy a következő évben kedvezményes rendelkezési díjjal újíthatják meg a szerződést. Ebből a feltételrendszerből következik, hogy a fel nem használt kivizsgálások nem vihetők át a következő naptári évre. Ez a szolgáltatásunk kifejeztten a nem Pmt. hatálya alá tartozó vállalkozások számára került kialakításra, ezért azt csak ez a vállalkozói kör veheti igénybe. Ezt mi az ÁSZF megkötésekor nem vizsgáljuk meg, azonban ha egy bejelentés vizsgálata során kiderül, hogy nem ebbe a vállalkozói kategóriába tartozik az előfizetőnk, akkor a kivizsgálás lezárul, a szerződést pedig felbonthatjuk. Ebben az esetben az előfizetési díj arányos része nem jár vissza az előfizetőnek.
A díjbekérő ellenértékének a megfizetésével a szerződés létrejön*. Ettől számítottan legfeljebb három munkanapon belül megküldjük Önöknek a
szerződés részét képező e-mail-címet, és egy egyedi kódszámot. A rendszerünk működése azon alapul, hogy a bejelentést a regisztrált e-mail-címre
kell megküldeni, és annak tartalmaznia kell a megadott kódszámot is. Ezek hiányában a rendszer nem fogad bejelentést. Természetesen a postai út is
a bejelentők rendelkezésére áll, ebben az esetben a társaságunkhoz kell írásban megküldeni a beadványt. Az Önök feladata az, hogy erről kell majd az
érintetteket, a foglalkoztatottakat, vagyis azokat tájékoztatniuk akik jogosultak a rendszer igénybevételére.
*: Mivel egyedi terméket hozunk létre, ezért Önöknek nem keletkezik elállási joga a megrendelés során. Ennek ellenére mindaddig biztosítjuk az elállási jogot
ameddig az egyedi azonosító el nem készül és az megküldésre nem kerül.
Mivel sem az Európai Uniós, sem a magyar jogszabályok nem írják elő, hogy ezt a tevékenységet szabályzattal kell ellátni*, ezért ilyennel nem is fogjuk Önöket fárasztani.
*: Pusztán a formalitás kedvéért ezúttal azt szeretnénk jelezni, hogy arra való tekintettel, miszerint nem Önök látják el a feladatot, sőt Önök el sem láthatják azt alapból szürreális lenne, ha Önöktől várná el bárki egy szabályzat elkészítését.
Ha már rendelkezik felhasználói Fiókkal, kérjük ide kattintva jelentkezzen be a vásárláshoz.
A megrendelés után e-mailben fogunk díjbekérőt küldeni, amelyet átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni.
A bankkártyás fizetést az OTP SimplePay szolgáltatása teszi lehetővé, ezért ezeket az adatok mi nem ismerjük meg és nem is tároljuk.
A számla kibocsáthatóságának az érdekében a csillaggal jelölt adatokat meg kell adni.
Kérdés, kérés esetén kérjük írjanak nekünk e-mailt az info@ezgdpr.hu e-mail-címre.
Tájékoztatjuk, hogy ebben az Online rendszerben legfeljebb addig kezeljük az adatait, ameddig érvényes előfizetéssel rendelkezik.* (bővebben)